La cursa Arrels d'en Rubén

04/02/2018

Hola,

Em dic Rubén i porto a l´escola Arrels 9 anys. He corregut la cursa Arrels  des de que anava a
P-3.
Des de fa sis anys faig atletisme i per a mi la cursa Arrels és una de les carreres que més em motiva. A mi m´agrada perquè és un dia en el que no importa guanyar o perdre si no passar-ho bé amb els amics i professors de l´escola.
El dia abans de la cursa em poso molt nerviós perquè ja porto cinc vegades guanyant la cursa menys una que vaig quedar segon. Encara m’enrecordo de la primera vegada que vaig córrer la cursa , va ser a P-3, encara que vaig quedar dels últims estic segur que vaig quedar més content  que la persona que va quedar primera perquè al final de la carrera em van donar una bossa plena de regals i caramels , i perquè vaig passar un gran dia amb els amics. Tots els anys al acabar les curses fan un sorteig amb grans lots de menjar i ens ho passem molt bé.
Jo animo a la gent a que corri aquesta cursa perquè es molt divertida i es passa un dia en família.
Com esportista que soc, m´agrada molt aquesta competició, ja que cada vegada el recorregut es una mica més llarg.
Espero seguir corrent la cursa Arrels molts anys.